PER QUÈ MAI PARLO DE SEXE?

Aquesta nit he estat pensant justament amb això. En el llibre no en parlo gens i crec que molts de vosaltres us heu preguntat el perquè.

Doncs sempre, des de que vaig tenir l’accident, m’ha tocat viure una vida totalment diferent a la d’abans. Al centre de recuperació sempre he estat envoltada de gent amb molts problemes i la veritat és que amb l’última cosa amb la qual es pensa és amb això. Jo em sento les cames, és a dir de cintura cap avall tinc molta sensibilitat. Aleshores tinc més mobilitat, però més dolor, i sempre m’ha mancat informació del perquè tinc tanta sensibilitat a la pell. Com que vaig vaig pensar amb sexe perquè la meva situació és molt dura, llavors és una cosa que no li vaig donar importància.

Amb el pas del temps les coses han anat a millor, he anat superant molts obstacles i actualment em sento molt més bé. Fa uns anys que vaig a un centre de dia. Allí també hi ha persones que van amb cadira de rodes i tenen dificultat amb la parla, però ja no són les desgràcies del principi. Segueixo pensant en el sexe com una cosa sense valor, ja que no ho necessito. Vaig construint el meu camí.

He anat i vaig, del centre a casa, i viceversa. Amb això vull dir que tampoc he tingut l’oportunitat de trobar parella. A més la meva situació no és gens fàcil. I com que d’amor n’hi ha de moltes maneres i jo en tinc molt, només em falta el d’una parella. Abans de l’accident sí que n’havia tingut, però uns mesos abans d’aquella matinada ho vam deixar.

Gràcies per escoltar-me, 

Un petó.

 

14333198_297291070653587_4394856684793017321_n

11 comentarios en “PER QUÈ MAI PARLO DE SEXE?

  1. Noe,ets una passada. Transparent com l’aigua. En tenim molt per aprendre de tu. Gràcies per ser com ets
    Una abraçada dolça i fluixeta per no fer mal a la teva pell tant sensible

    Me gusta

  2. Igual que hi ha moltes maneres d’estimar, també hi ha moltes maneres de gaudir del sexe i no sempre el trobes de cintura cap a avall. El trobar parella ja és un altre tema, complicat per tothom, no és gens fàcil trobar la persona a qui estimar o que t’estimi. Gaudeix tant com puguis amb el que tens al teu abast que sé que és molt.

    Me gusta

  3. Noé, no sé ben bé com dir-te que cada dia em sorprens mes i per bé, estic veient una persona amb molt per compartir i que está desplegant les ales com una papallona preciosa, llesta per volar cap a la llum…ets tan fàcil d’estimar, almenys jo ho faig cada dia mes. Un petonàs carinyet des de Cambrils!!

    Me gusta

  4. Cada dia m’ensenyes una cosa mes, Noe. Avui, a parlar de sexe i d’amor sense tabús.
    De sexe ja han parlat molt bé les teves amigues, i ho han fet molt bé.
    D’amor, dius que en tens molt per donar i es cert, perque ens ha arribat a molts i moltes, i es un amor que enganxa. No crec que sigui l’únic enamorat de tú de la Noe Gaya dona, dels teus ulls, del teu somriure, de la tepa pell, del teu humor, del teu físic, de la teva cara….
    Desitjant que sigui el dia 29 per donar-te un petó ben gran.

    Me gusta

  5. Cada dia m’ensenyes una cosa mes, Noe. Avui, a parlar de sexe i d’amor sense tabús.
    De sexe ja han parlat molt bé les teves amigues, i ho han fet molt bé.
    D’amor, dius que en tens molt per donar i es cert, perque ens ha arribat a molts i moltes, i es un amor que enganxa. No crec que sigui l’únic enamorat de tú de la Noe Gaya dona, dels teus ulls, del teu somriure, de la tepa pell, del teu humor, del teu físic, de la teva cara….
    Desitjant que sigui el dia 29 per donar-te un petó ben gran.

    Me gusta

Responder

